Saja2: my convocation 2

Entry saja2 sebelum ini ditujukan kepada semua kawan2 yang terlibat. Entry kali ini cerita pasal diri sendiri pula :D seperti yang aku cakap sebelum ni, memang tidak banyak gambar yang diambil.

Sedih huhu Time konvo tu pun, kamera tiba2 buat hal, ntah macamana tiba2 setting boleh rosak. Sampai rumah, baru kamera tu dapat kembali seperti biasa :( Tidak apa lah, mungkin nanti aku akan mengambil gambar bersama keluarga di sekitar UMS sebelum mengembalikan jubah konvo. hehe :D


Sebut pasal konvo kali ini, aku memang excited berabis. Haha yalah, ini mungkin yang pertama dan terakhir (kalau ada rezeki sambung belajar, konvo lagi lah nanti haha), tapi ada juga la orang2 yang jeles time orang berkonvo kali ni. Ada juga suara2 yang tidak sedap tertulis di facebook ditujukan kepada budak2 yang tengah berkonvo. U jelly bro? Biarlah lah bah orang gembira berkonvo walaupun bukan dapat kelas pertama. bukan kau yang study, bukan kau yang buat thesis, bukan kau yang bayar yuran dan bukan kau yang bersusah payah untuk mendapatkan segulung ijazah. Kalau tidak suka orang post pasal konvo, hentak muka tu ke dinding! #jk:P

Ni gambar selepas sidang konvo. Time ni kamera buat hal pula! Pelik, bunga orang warna merah, bunga aku warna hijau + biru kerana family tahu yang aku suka warna hijau. Thanks belikan bunga ada color hijau..huu T_T


Semasa berada diatas pentas. B-)

Duduk. Boring + penat + lapar menunggu sidang habis.

Saya alumni UMS dan pemegang Ijazah Sarjana Muda Sains Dengan Kepujian (Fizik Dengan Elektronik)

Sekian entry ringkas berunsur peribadi.

2 comments:

  1. hai. boleh saya bertanya pasal kos abang ni? saya dilemma mau isi upu ni :"(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai. Kalau adik minat fizik, so mmg kos ni sesuai. Fizik major, elec minor. So blajar core fizik memang kaw kaw. Elektonik pun sama. Ada basic, ada advance. Nak tahu lebih, ble join grup fb. Physics with electronics ums. Ble tny rmai senior kat sn. ble tny lagi bnyk. Btw gud luck for u future undertaking. :)

      Delete