The Arrivals Soundtrack: The Fountain: The road to awe.

Saja mahu kongsikan.

Apabila melihat video di bawah, aku teringat kepada siri arrival yang aku pernah tonton di youtube beberapa tahun lalu.

Memang banyak orang becakap pasal siri ini dan ada juga yang mengkritik. Tapi bagi aku ianya ialah satu video yang membuka minda dan membuatkan kita berfikir.

Aku rasa latar belakang muzik yang digunakan dalam siri ini memang sangat sesuai dan dapat menimbulkan suasana misteri dan meninggalkan kesan yang mendalam kepada penonton. Macam yang aku kata tadi, apabila mendengar video di bawah, aku terus teringat kepada siri tersebut. Seingat aku, ada beberapa lagi muzik yang digunakan, tapi muzik yang ini lebih menonjol.



Apapun, ini bukan blog konspirasi. kupi2 dulu :D

No comments:

Post a Comment