Sangat panas. Rogol ada, skodeng ada, dedah sana sini, seksi yeah!

Sangat panas. Rogol ada, skodeng ada, dedah sana sini, seksi yeah! - sebuah tajuk eksperimen.

Buat entri blog 'panas' seperti goreng pisang walaupun entri copy paste basi, tetap panas sebab 'isinya' memang sentiasa 'panas' dan ditambah lagi dengan tajuk dan gambar hiasan 'panas'! Pastinya fantastik, bombastik lagi ba dumm tss bro. Mesti dapat trafik tinggi kan? Tapi, jangan lupa yang kau akan dapat bonus dan saham sekali nanti, saham 'panas'.

Tidak nampak pun apa tujuan bahan bacaan seperti ini melainkan untuk menarik nafsu pembaca. Kalau untuk ambil iktibar, letaklah ayat-ayat agama yang menginsafkan pembaca sekali dengan harapan mudahan-mudahan mereka bertaubat. Tapi memang tiada dan tak akan ada.

Yang pasti, itu blog kau, kau punya suka lah kan tapi, jangan lupa yang kau akan dapat bonus dan saham sekali nanti, saham 'panas'.

"Ala, buat entri camni untuk suka-suka ja, sebarkan maklumat!" Tapi, jangan lupa yang kau akan dapat bonus dan saham sekali nanti, saham 'panas'.

"Ini untuk orang yang otai dan pro baca. Untuk release tension, kalau tak suka, tak payah klik dan baca, kau boleh blah oi!" Tapi, jangan lupa yang kau akan dapat bonus dan saham sekali nanti, saham dosa.

"Tu pun nak kecoh, suka hatilah, yang ko sibuk apesal?" Tapi, jangan lupa yang kau akan dapat bonus dan saham sekali nanti, saham 'panas'.

Sehingga lah pada suatu hari...

"Papa, papa ni ada blog kan? Hari tu Aiman ada tengok kat facebook, papa share banyak link. Link yang papa share sumer best-best taw. Ada cerita rogol-rogol, skodeng-skodeng, ada dedah sana sini, seksi yeah! Aiman sangat suka."

"PANG!!!" Tertampar muka sendiri. #facepalm.

No comments:

Post a Comment